02-07-2007, 11:28 AM
rallitaja Kirjutas:Äratan natukene vana teemat.Surveastet saab Druzba mootoril tõsta küll.Selleks tuleb kolbi servast maha
Endal oli talviseks koolis käimiseks maal (kodust koolui 4 km, bussijaam 3 kaugusel) ehitatud Druzba mootoriga kolmerattaline. Esialgu töötas asi säärekamootoriga - kuid see jäi lahjaks. Druzba mootori kubatuur peaks tegelikult tehaseandmete järgi olema 92 kuupsentimeetrit. Seda on pea kaks korda enam kui säärekal, hobuseid on 4 ringi. Surveaste on aga liialt madal - kuhugi 5 juurde küündib. Ja tänu sellele, et silindripea on silindriga ühes tükis, ei saa astet ka tõsta.
treida ja silindrit allapoole lasta.Silindril saab 2 mm maha võtta ja karterist
veel 1,5 mm.Samuti sai aknad õieti ära tehtud.See mootor läks ühele esi-
mestest välismaa rollerile peale ja 120 km/h polnud probleem.Kui tahta,
et asi korralikult toimiks,siis originaal karburaator ja õhupuhasti tuleb
vahetada mingi toimiva komplekti vastu ja teha normaalne summuti,
peaks vähemalt kolmandiku jõudu juurde saama.Samuti saab kütusekulu
2-3 liitri peale.