06-07-2007, 02:28 AM
13piisab Kirjutas:maamehe loogika ütleb, et jagaja järgi: kui seal on vaakumplönn, on tegemist lihtsama motoga; kui seda pole, tegeleb süüteseadmisega elektroonika. edit: pagan, hea et opeli monopritse silme ette tuli - seal küll elektroonselt ei reguleerita, aga vaakumit kah justkui pole: http://www.kasutatud-varuosad.ee/data/ve...stmoto.JPG
Neid Boschi pritsesüsteeme, millel pritse ja süüte juhtimine ühe ja sama "aju"karbiga käis, kutsuti vähemasti alguses nimega Motronic (ja oli olemas ka Mono-Motronic; Opelil kutsuti samasugust asja mäletamist mööda nimega Multec). K-ja KE-Jetronicul teeb vast kõige lihtsamalt vast vahet selle järgi, et viimasel on "aju" (Audil vist asus kindalaeka all; ning peaks olema veel ka lambda ja KAT (mis muidugi "tuunimise" käigus kaduma võivad olla läinud).
KILLER666 Kirjutas:Teen varsti pilti ja vain siis abi musttuhande vaakumi ja mingite jurade pistikute yhendamiseks...
Külamehed teavad rääkida, et kõigile voolikutele tuleb "pimedad" ette lüüa - nii pidi kõikse parem saama
