11-07-2007, 14:39 PM
See õlirõhu jama oli mulle tuttav mosu näol- järsku, keset 100 km/h sõitu langes õlirõhk 3 pealt 1 peale. Tühikäigul oli 0. Sai mehhaanilise näidikuga mõõdetud ja kõik oli normis. Saatsin selle näidiku kuradile. Hiljem õnnestus uus näidikuplokk saada (kuna mul väikese õnnetuse läbi ampermeeter korpusele augu sisse oli sulatan'd) ja sellega hakkas õigesti näitama.
Niipalju tahan sellega siis öelda, et elektroonilise õlisurve näidiku puhul ei või iial teada, mis jama tegelikult on. Ma ei tea, mis sorti näidik sapikal on, kas tal mitte ainult tuluke ei olnud? Uuematel võis küll kell olla, aga ma ainult tulukesi näinud.
Igaljuhul soovitan õlirõhk mehaanilise näidikuga üle kontrollida. Juhtmed võivad katki minna. Ja noh, võimaluse korral tuleks ka temperatuur meh. näidikuga üle kontrollida.
Niipalju tahan sellega siis öelda, et elektroonilise õlisurve näidiku puhul ei või iial teada, mis jama tegelikult on. Ma ei tea, mis sorti näidik sapikal on, kas tal mitte ainult tuluke ei olnud? Uuematel võis küll kell olla, aga ma ainult tulukesi näinud.
Igaljuhul soovitan õlirõhk mehaanilise näidikuga üle kontrollida. Juhtmed võivad katki minna. Ja noh, võimaluse korral tuleks ka temperatuur meh. näidikuga üle kontrollida.