13-07-2007, 01:12 AM
Siin pilt selge milles viga!
Kuna oled ka õlipumba demonteerinud, ei jälginud Sa kindlasti, mis asendis õlipumba võll oli sel hetkel nukkvõlli ja väntvõlli antud hetke asendis. Pumba oleks pidanud ka samas asendis tagasi panema, olles eelnevalt ka vänt- ja nukkvõlli keeranud pumba eemaldamisele eelnevale asendile. Praegusel hetkel sattus pump suvalises asendis hambumisse, ehk pumba otsal olev sälk, mis käitab ka jagajat, on jumal teab kus.
Põhi alt ära. 1. silindri kolb ülesse survetakti lõpus (mõlemad klapid suletud). Kuna pumba ja nukkvõlli vahel on kruvihambumine, tuleb pumba hambumist natuke ette keerata (1/8 pööret), külge pandult keerab ise järgi. Niikaua tuleb pumba õiget asendit otsida, kui paigaldatud jagaja rootor näitab suunda kaanel asetseva numbri 1 kõrgepingejuhtme pesale, mis ongi esimese silindri jagu.
Kuna oled ka õlipumba demonteerinud, ei jälginud Sa kindlasti, mis asendis õlipumba võll oli sel hetkel nukkvõlli ja väntvõlli antud hetke asendis. Pumba oleks pidanud ka samas asendis tagasi panema, olles eelnevalt ka vänt- ja nukkvõlli keeranud pumba eemaldamisele eelnevale asendile. Praegusel hetkel sattus pump suvalises asendis hambumisse, ehk pumba otsal olev sälk, mis käitab ka jagajat, on jumal teab kus.
Põhi alt ära. 1. silindri kolb ülesse survetakti lõpus (mõlemad klapid suletud). Kuna pumba ja nukkvõlli vahel on kruvihambumine, tuleb pumba hambumist natuke ette keerata (1/8 pööret), külge pandult keerab ise järgi. Niikaua tuleb pumba õiget asendit otsida, kui paigaldatud jagaja rootor näitab suunda kaanel asetseva numbri 1 kõrgepingejuhtme pesale, mis ongi esimese silindri jagu.