23-07-2007, 16:13 PM
Jatkuu
Väga palju on siiski Gorki masinatel (õnneks) ühiseid detaile.
Peal on küll 4 ainuomast paaki:
,
mõlemalt küljelt jooksevad paagid kokku mootoriruumi kahte erinevasse kraani,mida saab siis juhtida kabiinist:
,
kuid sealt edasi on jällegi tuttav ahel - settepott , pump, filter, karburaator.
Kellelgi oli muidugi hädasti vaja vahelt välja võtta settepott, seega kojutoomisel ja esmasel katsetamisel oli paagiks 5-l plastkanister. Aga pole hullu, riiulilt settepott ja torud ning vana ühendus sai taastatud. Lihtsalt katsetada ei jõudnud. Keerasin kõikidel paakidel settepoldid välja, tühjad, mis tühjad. Kardetavasti seest roostes, loodetavasti mittelekkivad. Ei jõudnud ka veel uurida elektrit selles osas, et igal paagil on peal kütusetasemeandur, huvitav oleks teada saada, kuidas need armatuurlaual kajastuvad. See viimane sisaldavab juba tuttavaid kellasid:
.
Jahutussüsteem on paraku seni nähtud Gorki masinatest kõige vidinarikkam, vaadake või radiaatorit, neid kaks ja asuvad mootoriküljel. Mõlemad on siis justkui kaheosaline kärjega (jumal seda teab, milleks see hea on):
Süütesüsteem on tal varjestatud (ikkagi raamatu järgi ujuv aparaat), minu omal poolikult. Jagaja, pool ja 50% juhtmeid on ning plokikaante poolt pole. Kuivõrd varjestatud süsteemil on spets.küünlad, kahtlustan kergelt, et mõni hakkas streikima, asendust polnud ja .... naahhui see süsteem sealt saadeti. Alles teda igatahes pole. Aga Rebella kodanikel palusin uurida, ehk leiab selle võib-olla ka eestist:
Jatkuu
Väga palju on siiski Gorki masinatel (õnneks) ühiseid detaile.
Peal on küll 4 ainuomast paaki:
mõlemalt küljelt jooksevad paagid kokku mootoriruumi kahte erinevasse kraani,mida saab siis juhtida kabiinist:
kuid sealt edasi on jällegi tuttav ahel - settepott , pump, filter, karburaator.
Kellelgi oli muidugi hädasti vaja vahelt välja võtta settepott, seega kojutoomisel ja esmasel katsetamisel oli paagiks 5-l plastkanister. Aga pole hullu, riiulilt settepott ja torud ning vana ühendus sai taastatud. Lihtsalt katsetada ei jõudnud. Keerasin kõikidel paakidel settepoldid välja, tühjad, mis tühjad. Kardetavasti seest roostes, loodetavasti mittelekkivad. Ei jõudnud ka veel uurida elektrit selles osas, et igal paagil on peal kütusetasemeandur, huvitav oleks teada saada, kuidas need armatuurlaual kajastuvad. See viimane sisaldavab juba tuttavaid kellasid:
Jahutussüsteem on paraku seni nähtud Gorki masinatest kõige vidinarikkam, vaadake või radiaatorit, neid kaks ja asuvad mootoriküljel. Mõlemad on siis justkui kaheosaline kärjega (jumal seda teab, milleks see hea on):
Süütesüsteem on tal varjestatud (ikkagi raamatu järgi ujuv aparaat), minu omal poolikult. Jagaja, pool ja 50% juhtmeid on ning plokikaante poolt pole. Kuivõrd varjestatud süsteemil on spets.küünlad, kahtlustan kergelt, et mõni hakkas streikima, asendust polnud ja .... naahhui see süsteem sealt saadeti. Alles teda igatahes pole. Aga Rebella kodanikel palusin uurida, ehk leiab selle võib-olla ka eestist:
Jatkuu
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...