24-07-2007, 13:35 PM
Lenz ise Kirjutas:...
Meil jäi vahetamata õhufilter, kas võib see rolli mängida?... Kõik vastused ja nõuanded teretulnud.
53-l on märgõhupuhasti. Selle filtrit ei vahetata, vaid pestakse läbi ja kastetakse õlisse ja jäetakse natukeseks nõrguma. Ka õhupuhasti vanni tuleb õli valda kuni märgini.
Dokudes märgitud 20 l on utoopiline ja selle kulu juures on alati tärn, mis viitab kuskil lehekülje all olevale tekstile a`la tasasel teel ühtlase kiirusega 60 km/h.
Sellise bussi puhul, kui küttekuluks saate 27- 30 l/ 100km, olete juba tegijad ja see on normaalne. Mida teha?
1) klapivahed õigeks!!
2) jagaja võll loksuvabaks ja kontaktivahe õigeks- 0,4 mm!!
3) küünlad!! õige soojuskrakteristikuga ja kontaktivahe neil ühtlaselt õigeks 0,8- 1mm, pigem 1 mm, liialt väikesed vahed aga panevad mootori väikestel pööretel puterdama
4) süüde õigeks!!!!
5) karburaator - vajadusel puhastada ,tasapind õigeks!!, ei tee paha vahetada ujuki all asetseva nõelklapi tihend!!, veel parem vahetada nõelklapp välja vanematüübilise koonusekujulise nõelklapiga (GAZ 51)
6) üldine vabajooks!!!- Gaz-id ja nende baasil muud liikurid on üleüldse juba laagritel kehva vabajooksuga ja kui mõni piduriklots ka peal väheke on, vajab masin rohkemat energiat liikumiseks, mis ammutatakse bensust. Kontrollida rattaid ükshaaval üles tõstes, kas veerevad täiesti vabalt, piduriklotsi kahinata, vajadusel klotse maha- peale keerates
Panin hüüumärke mõnele punktile rohkem, mis võivad olla ehk peamisemad. Kuid minu jaoks isiklikult on kõik võrdse tähtsusega, ega eelista üht teisele.