25-07-2007, 18:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2007, 20:41 PM ja muutjaks oli rallitaja.)
Kas võrril ei olnud mitte see tavaline vene küünal, 22 võtmega, mingi D-10 vms ta oli.
Samas, vaata üle, kuidas sul simmerling on (ja karpapoolses vända otsas puks). Kui need läbi lasevad, saab mootor lisaõhku ja gaasi keeramisel on algul urr ja siis võtab alles pöörded üles.
EDIT:
Sääreka süüteküünal vana vene tähistusega oli A10HT (loe: A 10 NT). Otsisin oma vanad küünlad välja
EDIT 2:
Mootorsae süüteküünla kasutamisel pead vaatama, et mootorid oleksid omavahel võimalikult sarnased. Näiteks mingi Husqvarna sae pealt võetud küünal (saag oli mingi 2**xp) tahmas minu võrril väga kiiresti ära. Minu võrril oli surveastet tõstetud ja igasugu muud janti tehtud. Kui on originaal, siis võibolla sobib ülihästi. Kõik oleneb mootori hetkeseisukorrast.
Võrdle oma küünalt nendega -> http://opc.mr2oc.com/online_parts_catalo..._plugs.jpg .
Samas, vaata üle, kuidas sul simmerling on (ja karpapoolses vända otsas puks). Kui need läbi lasevad, saab mootor lisaõhku ja gaasi keeramisel on algul urr ja siis võtab alles pöörded üles.
EDIT:
Sääreka süüteküünal vana vene tähistusega oli A10HT (loe: A 10 NT). Otsisin oma vanad küünlad välja

EDIT 2:
Mootorsae süüteküünla kasutamisel pead vaatama, et mootorid oleksid omavahel võimalikult sarnased. Näiteks mingi Husqvarna sae pealt võetud küünal (saag oli mingi 2**xp) tahmas minu võrril väga kiiresti ära. Minu võrril oli surveastet tõstetud ja igasugu muud janti tehtud. Kui on originaal, siis võibolla sobib ülihästi. Kõik oleneb mootori hetkeseisukorrast.
Võrdle oma küünalt nendega -> http://opc.mr2oc.com/online_parts_catalo..._plugs.jpg .