29-07-2007, 20:49 PM
Kas selle mootoriga enne remonti ka pikemat aega kokkupuudet oli ? Kuidas mootoril hääled olid? Kas mootori töö oli ühtlane? Kui lonkas ja töö oli ebaühtlane, siis viga on nukkvõllis, sest nukid ei ole töödeldud tehases selliste parameetrite järgi nagu vaja, vaid on teostatud ivani oma äranägemise järgi. Sellise nukkvölliga mootorit ei saa kunagi korralikult tööle. Vaata kusagilt nukkvõll otse Gorki tehasest tulnud mootorist.
Mootorit on võimalik sul selle nukkvõlliga erksamaks muuta selliselt, et muudad natuke nukkvõlli nukkide asendit väntvõlli suhtes. Tuleb tekstoliidist hammasratas maha võtta ja selle taha treida umbes 1 - 1,5 mm seib ja hammasratas tagasi. Sellega muutub gaasijaotus varajasemaks. Kui küünlad on märjad, siis see näitab, et gaasijaotus on hiline.
Jamada võib ka veel tekstoliidist hammasratas, sest liigub natukene metallist südamiku peal ja tulemus ongi jõuetus ja ebaühtlane tõö. Vaheta hammasratas ja kui ei aita siis proovi seibiga . Võid katsetada ka paksemate seibidega. Selliselt on praktikas probleemile lahendusi saadud.
Mootorit on võimalik sul selle nukkvõlliga erksamaks muuta selliselt, et muudad natuke nukkvõlli nukkide asendit väntvõlli suhtes. Tuleb tekstoliidist hammasratas maha võtta ja selle taha treida umbes 1 - 1,5 mm seib ja hammasratas tagasi. Sellega muutub gaasijaotus varajasemaks. Kui küünlad on märjad, siis see näitab, et gaasijaotus on hiline.
Jamada võib ka veel tekstoliidist hammasratas, sest liigub natukene metallist südamiku peal ja tulemus ongi jõuetus ja ebaühtlane tõö. Vaheta hammasratas ja kui ei aita siis proovi seibiga . Võid katsetada ka paksemate seibidega. Selliselt on praktikas probleemile lahendusi saadud.
