30-07-2007, 19:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2007, 19:40 PM ja muutjaks oli Edel.)
See spidomeetri osuti hüplemine on põhjustatud trossi paindest ja trossi kõri liigsest kulumisest tekkinud lõtku tõttu.
N.n. läbisõidumõõdik näitab koguaeg ühtemoodi sest ta on hammasülekannete ja trossiga jäigalt ühendatud. Kui on kahtlust,et läbisõidumõõdik on rohkem numbreid edasi kerinud,kui teekonna pikkus reaalselt,lasid rattaid kohapeal liialt tihti ringi....
No see viimane vast on KAVZi puhul ebatõenäoline. Tegelikult ei näita need läbisõidumõõdikud pea alati täpselt õieti,mingeid kõrvalekaldeid esineb tänapäeval isegi täiesti uutel autodel. Sellised on tavalised,et 100km läbimisel on tegelik teekonna pikkus 98,9, 99,6, 99,0 või koguni 97,8km jm. sõltuvalt automargist...
N.n. läbisõidumõõdik näitab koguaeg ühtemoodi sest ta on hammasülekannete ja trossiga jäigalt ühendatud. Kui on kahtlust,et läbisõidumõõdik on rohkem numbreid edasi kerinud,kui teekonna pikkus reaalselt,lasid rattaid kohapeal liialt tihti ringi....
No see viimane vast on KAVZi puhul ebatõenäoline. Tegelikult ei näita need läbisõidumõõdikud pea alati täpselt õieti,mingeid kõrvalekaldeid esineb tänapäeval isegi täiesti uutel autodel. Sellised on tavalised,et 100km läbimisel on tegelik teekonna pikkus 98,9, 99,6, 99,0 või koguni 97,8km jm. sõltuvalt automargist...
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...