31-07-2007, 21:41 PM
Kui korpus vahetatud siis kõige tõenäolisemalt valesti kokku pandud ja süütemoment on vale kohapeal. Eest katted maha ja kontrollida väntvõlli otsas oleva vedava hammasratta ja nukkvõlli hammasratta hambumist. Mõlemal hammasrattal on märgid peal, mis peavad kattuma.
Hiljaaegu arutati siin miskis teemas koos illustreerivate piltidega sama jama. Sealt saaks piltidelt aru mismoodi.
Dnepri süütest sõna ei võta, kuna pole torkinud.
Näiteks M ja K-l pole jagajat lihtsalt valesti võimalik panna ja sädeme olemasolul läheb käima iga pauguga. Kontaktivahe on 0,3...0,4mm.
Puhh
Hiljaaegu arutati siin miskis teemas koos illustreerivate piltidega sama jama. Sealt saaks piltidelt aru mismoodi.
Dnepri süütest sõna ei võta, kuna pole torkinud.
Näiteks M ja K-l pole jagajat lihtsalt valesti võimalik panna ja sädeme olemasolul läheb käima iga pauguga. Kontaktivahe on 0,3...0,4mm.
Puhh