28-08-2007, 21:41 PM
Tere jälle kõigile!
Alustuseks ja eelneva teema lõpetuseks peab märkima,et peale remonti on mu MF nagu uuesti sündinud ja teeb tööd nagu loom.
Hiljuti sain endale 2 sellise masina komplekti kuulunud lattniidukit,mõlemad katkise vikatiga. Samuti tassisin Kuusakoski platsilt oma garaazi täiesti uue(alles tehasemääregi peal) vikati.
Tahtmine vähemalt üks neist niidukitest töökorda seada.
Siit küsimus meestele,kes sellistega kokku puutunud;kuna tundub selle vikati katkemine vist tüüpviga olevat(mõlemal riistal praktiliselt samast kohast),siis kas on mõtet seda vikatit kuidagi tugevdama hakata?
Või on selline katkemine tingitud hoopis vana masina materjali väsimisest+võimalikest julmadest töövõtetest?
Selline küsimus ka veel;kas sarnast bensiinikraani nagu MFil ka mõne muu masina küljest võib leida? Endal see kraan lekib päris kõvasti ja sellisele remontkomplekti vast leida ka pole...
Alustuseks ja eelneva teema lõpetuseks peab märkima,et peale remonti on mu MF nagu uuesti sündinud ja teeb tööd nagu loom.

Hiljuti sain endale 2 sellise masina komplekti kuulunud lattniidukit,mõlemad katkise vikatiga. Samuti tassisin Kuusakoski platsilt oma garaazi täiesti uue(alles tehasemääregi peal) vikati.

Tahtmine vähemalt üks neist niidukitest töökorda seada.
Siit küsimus meestele,kes sellistega kokku puutunud;kuna tundub selle vikati katkemine vist tüüpviga olevat(mõlemal riistal praktiliselt samast kohast),siis kas on mõtet seda vikatit kuidagi tugevdama hakata?
Või on selline katkemine tingitud hoopis vana masina materjali väsimisest+võimalikest julmadest töövõtetest?

Selline küsimus ka veel;kas sarnast bensiinikraani nagu MFil ka mõne muu masina küljest võib leida? Endal see kraan lekib päris kõvasti ja sellisele remontkomplekti vast leida ka pole...
