04-09-2007, 01:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-09-2007, 01:14 AM ja muutjaks oli Jesper.)
Esinduste hinnad on sellised, sest selle pealt annab teenida. Keegi ju ei vaata uut autot ostes palju selle jupid maksavad, ikka vaadatakse ostuhinda, küttekulu, varustust jms kraami. Selle 30k maksva ECU omahind on tõenäoliselt paarisaja krooni ringis, kui mõni tehas ikka väga tahaks teha üliodavate jupihindadega auto, siis see poleks mingi probleem. Lihtsalt nõudlus puudub.
Mulle meeldib enda poolt otsitud asjadest ikka kõige rohkem Ford Sierra gaasiklapi asendi anduri hind - ainult a-osa hinnaga 2500 krooni. Sees on seal üks reostaat, mille keskmine hind elektroonikapoes on mingi 15 krooni, aga tänu kavalale korpusele ja veel paarile detailile on odava reostaadi aretamine väga töömahukas. Ostsin lõpuks kasutatu, koos ülejäänud sissepritsesüsteemiga
Jahutusvedeliku vahetamine esinduses (juhul kui korralise hoolduse alla ei lähe) on küll lollus, sorry. Seal lastakse see tõenäoliselt välja samast tünnist, kust vedelik autopoodigi jõuab, lihtsalt tehakse tarka nägu juurde ja lajatatakse kirves selga. See on küll tõsi et vedeliku kvaliteet on kriitilisema tähtsusega kui varem, mõned uued mootorid on ette nähtud üsna kuumalt töötama ning kehv vedelik võib seal hakata trikke tegema. Samas on vedelikke müüvates firmades olemas sobivustabelid ja asjad, konkreetselt Toyota kohta ei tea, aga tasub uurimist.
Mulle meeldib enda poolt otsitud asjadest ikka kõige rohkem Ford Sierra gaasiklapi asendi anduri hind - ainult a-osa hinnaga 2500 krooni. Sees on seal üks reostaat, mille keskmine hind elektroonikapoes on mingi 15 krooni, aga tänu kavalale korpusele ja veel paarile detailile on odava reostaadi aretamine väga töömahukas. Ostsin lõpuks kasutatu, koos ülejäänud sissepritsesüsteemiga

Jahutusvedeliku vahetamine esinduses (juhul kui korralise hoolduse alla ei lähe) on küll lollus, sorry. Seal lastakse see tõenäoliselt välja samast tünnist, kust vedelik autopoodigi jõuab, lihtsalt tehakse tarka nägu juurde ja lajatatakse kirves selga. See on küll tõsi et vedeliku kvaliteet on kriitilisema tähtsusega kui varem, mõned uued mootorid on ette nähtud üsna kuumalt töötama ning kehv vedelik võib seal hakata trikke tegema. Samas on vedelikke müüvates firmades olemas sobivustabelid ja asjad, konkreetselt Toyota kohta ei tea, aga tasub uurimist.