04-09-2007, 12:33 PM
Autodetailide hindade puhul on veel üks komponent, mis suures materdamistuhinas paljudel meelest läheb: see on toote väljatöötamise kulu. ECU omahind võib ju tõesti olla paarsada krooni (elektroonikakomponendid ja muu mudru). See, kuidas antud komponent kokku panna ning seal peal jooksev tarkvara, mis samuti väljatöötamist ja katsetamist nõuab, enam tolle paarisaja krooni sisse ei mahu.
Mis autode vastupidavusse ja nende tootmisaega puutub, siis siin ei ole kõik ka päris must-valge. Loomulikult on vanemad autod paksemast plekist ja suurema tugevusvaruga. Aga: 70-ndate ja 80-ndate aastate autode keskmised läbisõidud on ka täiesti teisest kategooriast, kui need, mida praegu päevast päeva läbitakse. Auto on luksuskaubast muutunud tarbimisobjektiks. Ja kõik, mida kasutatakse, kulub.
Lisaks veel kõikvõimalike seadmete lisandumine. Võrrelge korraks Gaz-21 ja mõne moodsa sõiduauto elektriskeemi. Mugavuse ja turvalisuse kasv toob alati keerukuse kasvu ja selle tulemusena suureneb ka vigade võimalus.
Vigade otsimine süsteemis on aga üks kõige tüütumaid tegevusi maailmas. Seega on ka esindused läinud kõige lollikindlamat teed: ei tööta? - vahetame välja. Kuigi viga võib olla viili, jootekolvi või haamriga kõrvaldatav.
Küsimus pole vaid autoteenindustes: ühiskond on keskendunud tarbimisele. Tarbimise kiirust mõjutab aga omakord mood ja sellega kaasnev massipsühhoos. Miks peaks ma vahetama oma 51-cm diagonaaliga töötava Samsungi teleri aastast 2002 (millel on väga hea pilt) miski kalli LCD või plasmateleri vastu? Ega peagi, lihtsalt ühiskonna surve annab sulle mõista, et sa oled veidi luuser või otu, kui massipsühhoosi lambakarjaga kaasas ei käi. Ja vantsidki kalli kaasa või lastekarja õhutusel poodi uut 100-tollise ekraaniga kasti muretsema. Ise ümised omaette rahvalaulu: "Millal maksan pangalaenu, pangalaenu kallikese...".
Asp
Mis autode vastupidavusse ja nende tootmisaega puutub, siis siin ei ole kõik ka päris must-valge. Loomulikult on vanemad autod paksemast plekist ja suurema tugevusvaruga. Aga: 70-ndate ja 80-ndate aastate autode keskmised läbisõidud on ka täiesti teisest kategooriast, kui need, mida praegu päevast päeva läbitakse. Auto on luksuskaubast muutunud tarbimisobjektiks. Ja kõik, mida kasutatakse, kulub.
Lisaks veel kõikvõimalike seadmete lisandumine. Võrrelge korraks Gaz-21 ja mõne moodsa sõiduauto elektriskeemi. Mugavuse ja turvalisuse kasv toob alati keerukuse kasvu ja selle tulemusena suureneb ka vigade võimalus.
Vigade otsimine süsteemis on aga üks kõige tüütumaid tegevusi maailmas. Seega on ka esindused läinud kõige lollikindlamat teed: ei tööta? - vahetame välja. Kuigi viga võib olla viili, jootekolvi või haamriga kõrvaldatav.
Küsimus pole vaid autoteenindustes: ühiskond on keskendunud tarbimisele. Tarbimise kiirust mõjutab aga omakord mood ja sellega kaasnev massipsühhoos. Miks peaks ma vahetama oma 51-cm diagonaaliga töötava Samsungi teleri aastast 2002 (millel on väga hea pilt) miski kalli LCD või plasmateleri vastu? Ega peagi, lihtsalt ühiskonna surve annab sulle mõista, et sa oled veidi luuser või otu, kui massipsühhoosi lambakarjaga kaasas ei käi. Ja vantsidki kalli kaasa või lastekarja õhutusel poodi uut 100-tollise ekraaniga kasti muretsema. Ise ümised omaette rahvalaulu: "Millal maksan pangalaenu, pangalaenu kallikese...".
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!