04-09-2007, 14:29 PM
Tegelane5 Kirjutas:Tuttav kunagi rääkis et kui võimalik siis peale 100 tuhandet tuleks tagaveoline Lada müüki panna. Eksis?
Kui sattus korralik tagaveoline Lada olema (nt miski 72-75 kokkupandud "kopikas"), siis kannatas sellega küll enne kapitaali miski 300-350 sõita.
Teadsin 1990ndate alguses üht sellist, millel läbisõitu 360 tuhat ees ja vahetet olid vaid kolvirõngad ja nukkvõll ning lävekarbid. Nukkvõll, muide, iseenda rumalusest, sest esimesed 20 tuh km sõideti rahulikult nii 1400-1800 rpm, mis nimetet võlli piisavalt ei õlitanud. Hiljem sõideti rahulikult ja hoolivalt edasi, kuigi pööretega 2000-3000...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel