12-09-2007, 12:45 PM
Valmis hakkavad saama ka põrandatööd. Siit saab vähe aimu, mis toimus:
Loomulikult, läks kõige alla, otse vastu põhjaplekki, pobedade suurim korrosioonitekitaja/hirm - pigimatt, mis väga edukalt "kogub niiskust ja määndab põhja". Mõnda kohta (torpeedo peale) sai teda lausa mitu kihti pandud.
Mis sest, et põhi on ka seestpoolt liivapritsitud, happe- ja epokrunditud ning veoautosarja 2K poluretaaniga värvitud...
Pigimati peale läks vildikiht, millele omakorda on kleebitud ajastule üsna täpselt vastav vaipkate.
Ja ega ma seda autot üle 50 aasta niikuinii pidada ei viitsikski.
Milline hakkab välja nägema armatuur, saab mingi aimduse siit pildilt:
Parema esiklaasipuhuri vahel on näha tolknemas ühe mehe päevaplaani, mille mõningad punktid on isegi maha tõmmatud, s.o. täidetud. Esiklaasid (neid on kaks) olid seks hetkeks veel panemata, mistarvis tellisin Inglismaalt kohale spetsialisti:
Mehe nimi on Rick Straitisland ja igapäevaselt töötab ta Jaguar Heritage Trust`is. (http://www.jdht.com/)
Klaasitihendi sisse paigaldati kõigepealt (loomulikult, kasutades vaid eritööriistu) nöör
...ning mind, isiklikult, ei seganud absoluutselt, et tema poolt kasutatav Special tool no. 8154632 sarnanes kahtlaselt minu töötoa laua alt leitud tühja pastakasüsiga.....
Järgmisel fotol on näha (üsna lõbusas tujus) abi´väge, kes pressib klaasi täie jõuga seest väljapoole:
Kohe - kohe tõmmatakse abinöör välja ja pärast tubli pooletunnist klaasi paljaste kätega haamerdamist on ta paigas:
Rick paneb salongipoolsele osale veel final touch`i.
Loomulikult, läks kõige alla, otse vastu põhjaplekki, pobedade suurim korrosioonitekitaja/hirm - pigimatt, mis väga edukalt "kogub niiskust ja määndab põhja". Mõnda kohta (torpeedo peale) sai teda lausa mitu kihti pandud.
Mis sest, et põhi on ka seestpoolt liivapritsitud, happe- ja epokrunditud ning veoautosarja 2K poluretaaniga värvitud...
Pigimati peale läks vildikiht, millele omakorda on kleebitud ajastule üsna täpselt vastav vaipkate.
Ja ega ma seda autot üle 50 aasta niikuinii pidada ei viitsikski.
Milline hakkab välja nägema armatuur, saab mingi aimduse siit pildilt:
Parema esiklaasipuhuri vahel on näha tolknemas ühe mehe päevaplaani, mille mõningad punktid on isegi maha tõmmatud, s.o. täidetud. Esiklaasid (neid on kaks) olid seks hetkeks veel panemata, mistarvis tellisin Inglismaalt kohale spetsialisti:
Mehe nimi on Rick Straitisland ja igapäevaselt töötab ta Jaguar Heritage Trust`is. (http://www.jdht.com/)
Klaasitihendi sisse paigaldati kõigepealt (loomulikult, kasutades vaid eritööriistu) nöör
...ning mind, isiklikult, ei seganud absoluutselt, et tema poolt kasutatav Special tool no. 8154632 sarnanes kahtlaselt minu töötoa laua alt leitud tühja pastakasüsiga.....
Järgmisel fotol on näha (üsna lõbusas tujus) abi´väge, kes pressib klaasi täie jõuga seest väljapoole:
Kohe - kohe tõmmatakse abinöör välja ja pärast tubli pooletunnist klaasi paljaste kätega haamerdamist on ta paigas:
Rick paneb salongipoolsele osale veel final touch`i.