19-09-2007, 08:50 AM
Pühiks taas ühelt vanalt teemalt tolmu maha, kuna see praegu aktuaalne.
Oleks vaja ühte oopelit konserveerida sedapsi, et temaga ka talvel Tallinna soola sees sõita saaks ning seda rohkem kui ühe talve ehk kere ei tohiks kevadel keskelt pooleks vajuda. Hoolimata oma vanusest ja päritolust on antud kere täiesti säilitamist väärt.
Seega, mida selle tarvis ette võtta? Kuna mul on võimalus saada vabalt vana mootoriõli, siis pakuti varianti, et peaaegu kogu salong autost välja tõsta ning karbid, uksed, tagumised koopad jms kohad seda õli täis lasta. Samas, eespool mainitud motamehe eksperimendis selgus, et Dinitrol ML peaks olema veel tõhusam. Kuskohast seda aga võiks leida? Kiire netiotsing mingit tulemust ei andnud. Kas tasub igast suvalisest autotarvete poest küsima minna? Ja siis ka järgmine küsimus: palju seda võiks kuluda?
Või teab mõni kaasfoorumlane soovitada mõnd paremat moodust, kuidas auto kerekonstruktsioone kaitsta? Mõnes teeninduses tehtavad tööd äkki?
Ning mida ja kuidas põhja alla panna? Kuna see tavaline õli ilmselt tuleks sealt põhjalt maha kiiremini, kui ta sinna peale sai, siis miskine mastiks ilmselt, aga milline ja kuidas pruukida?
Juba ette tänud, kui keegi võtab vaevaks vastata.
Oleks vaja ühte oopelit konserveerida sedapsi, et temaga ka talvel Tallinna soola sees sõita saaks ning seda rohkem kui ühe talve ehk kere ei tohiks kevadel keskelt pooleks vajuda. Hoolimata oma vanusest ja päritolust on antud kere täiesti säilitamist väärt.
Seega, mida selle tarvis ette võtta? Kuna mul on võimalus saada vabalt vana mootoriõli, siis pakuti varianti, et peaaegu kogu salong autost välja tõsta ning karbid, uksed, tagumised koopad jms kohad seda õli täis lasta. Samas, eespool mainitud motamehe eksperimendis selgus, et Dinitrol ML peaks olema veel tõhusam. Kuskohast seda aga võiks leida? Kiire netiotsing mingit tulemust ei andnud. Kas tasub igast suvalisest autotarvete poest küsima minna? Ja siis ka järgmine küsimus: palju seda võiks kuluda?
Või teab mõni kaasfoorumlane soovitada mõnd paremat moodust, kuidas auto kerekonstruktsioone kaitsta? Mõnes teeninduses tehtavad tööd äkki?
Ning mida ja kuidas põhja alla panna? Kuna see tavaline õli ilmselt tuleks sealt põhjalt maha kiiremini, kui ta sinna peale sai, siis miskine mastiks ilmselt, aga milline ja kuidas pruukida?
Juba ette tänud, kui keegi võtab vaevaks vastata.