07-10-2007, 16:36 PM
Tere.
Kurtna laadalt oleme sõbraga igaüks endale ostnud taksomeetreid.
Mõlemad on Tartu tehase omad, üks 1955 ning teine 1959.
Üldjoontes on sarnased Ivan Paderini raamatus näidatud Volga taksomeetritega. Aga minu omal puudub vedru pingestamise lüliti.
Sellega minul on küsimus - kas keegi võib minule selgitada, kuidas see taksomeeter siis töötas, kas oli mingi eriauto peal.
Üleüldse oleks tänulik kõikidele kes toetaksid selle teemat.
Kurtna laadalt oleme sõbraga igaüks endale ostnud taksomeetreid.
Mõlemad on Tartu tehase omad, üks 1955 ning teine 1959.
Üldjoontes on sarnased Ivan Paderini raamatus näidatud Volga taksomeetritega. Aga minu omal puudub vedru pingestamise lüliti.
Sellega minul on küsimus - kas keegi võib minule selgitada, kuidas see taksomeeter siis töötas, kas oli mingi eriauto peal.
Üleüldse oleks tänulik kõikidele kes toetaksid selle teemat.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.