07-10-2007, 19:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2008, 02:42 AM ja muutjaks oli IIIFFFAR.)
IIIFFFAR Kirjutas:Tänud hääde sõnade eest. Usutavasti ei suuda kõik foorumlased oma vehiiklite kohta nõnda toredaid lugusid treida sel lihtsal põhjusel, et erinevalt minust tegelevad rohkem kuuris rauaga kui niisama mölisemisegaMinu ratas aga edeneb visalt. Teades enda võimaluste vahelduvust, ei kiirusta ma teda molekulideks võtma, "juba" kogun aga salati/jogurti/margariini ja muid toredaid karbikesi, kuhu osandatavaid vidinaid ladustada. Ja muidugi otsin nettimööda originaali pilte, mida aga suurt kuskil näha pole. Puudused mida olen suutnud tuvastada ja mida kõrvaldada tarvis, on järgmised:
1. K-55 karburaator (vahetatud miskise K-62д vastu),
2. karbussi pealne alumiiniumkate
3. sutsklapp ühes trossi ja lenksul oleva hoovaga (peaks sääl vist olema miskine hoovake, kinnitus selle tarvis tundub olevat).
4. (edit) süütelukk ja võti
Õhupuhastist koguni ei tea misuke see õieti välja peab nägema, kui see äkki vale peaks olema.
Siin aga nüüd küsimus targematele, kas too karbussi tagune alumiiniumplaat ja auk mida ta katab, on äkki hilisem peredelkin suurema karpa ja õhupuhastitoru tarbeks?
Rahul ja rõemus, Tagadil käidud ja õige (vist) karbuss, hoopiski uuem, kandilise siibriga K-36 ning al. karpakate soetatud, tänud tarnijatele!
Siis sussklapp, trossi ja lingiga ning süütelukk veel puudu. Stardivända kummikate ka, siis vist kõik sellele rattale.
Oli tore päev, ehk küll Kuusiku kandis hommikul laipa teel lamamas nähtud. (Põdravasika...)
Ps. Kas nood mootorid originaalis võinud olla aluvärviga üle võõbat???
Täna soetet karpakate koorumas aluvärvist ja rattal olev moto ka vähe kahtlase mulje jätab..
Kas puhastada-värvida või klaaskuuli????
loll on loll olla.