08-10-2007, 18:32 PM
dad Kirjutas:... "kui ikka võrrijuppe pole siis on kurtna kehvasti läinud".
Rääkides tõesti otse vaid võrrijuppidest, oli kohal nii mõndagi huvitavat. Alustama peaks ühes kolikastis konutanud koonusmuhviga (tavaline on kuuepoldikinnitus) D4 tagaratta-hammasrattast, mida toodeti vaid 1957 ja 58 alguses ning mis on üliharuldus - ka mina olen seda "elusana" näinud vaid ühe Urmase muuseumis oleva võrri küljes, ei mujal. Edasi oli saadaval mitu vanatüübilist karburaatorit (viimane tootmisaeg - märts 1958), randita paake ja üsna palju D4 sisejuppe, sh muldvalukarteriga isendite jaoks...
Kuna minu kolm plaanitud D-mootoriga isendit - D4/'58, D5/'64, B-901/D4/'61 on õnneks juba kõik vajalike varuosadega varustet, siis jätsin targu need detailid kõik teiste huviliste üles korjata...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel