23-08-2003, 19:47 PM
teisisõnu: \"teet-the-rullnokk\" sai täna üle pooleteist kuu sedaan-kadetiga sõita; ning esimest korda sellel 150hobuse jõudu (110kW) tunda...
harjunud siin 55kW monopritsiga Vectra A-ga kulgema ja oioioi!!!
kuna väljalase piirdub hetkel pükstega, tuli \"gaasitamas\" käia metsavahel. Vedrustus võiks tiba-tiba pehmem olla; samas on juhitavus päris hea!
aga kogu see toores jõud - küll see mulle meeldib!
krt, kompuuter ei näita küttekulusid; loodetavasti katalüsaatori puudumise tõttu. Pidurid peaks veelkord ära õhutama. Käigukang sai liiga suure nurga alla jäetud - 2. ja 4.käik lähevad kehvalt sisse. Samas avastasin, et 1.käigul on (ilmselt) sünkronisaator! Tõsine sportauto!
eks tuleb ka jälgida, kuidas \"mahlad\" sees püsivad.
järgmine laupäev tuleks siis Pärnus rammu katsumas käia; samas puudub esialgu selline \"oht\", et ma ajusid ja nukkvõlle \"kangemaks\" ajama hakkaks - talvel hakkan vast hoopis 1.3mootorit \"nokkima\". Mootorivahetus muutub kah legaalseks alles oktoobri keskel (KUI riik ikka tahab mind \"ekspertiisi\" saata).
mnjah - kapotikulmud ja mõningad ukseääre-vigastused tuleks järgmise suve keretöödeni konserveerida - kuna ma masinaga niiiii rahul, siis väljanägemine ei huvita hetkel üldse! Teen asja vist pintsli ja musta värviga - talveks siis \"rotika\" välimus...
teet,
eluga rahul
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"