16-10-2007, 15:03 PM
Pean üles tunnistama ning seina äärde astuma:
üks 13-e mootor on minu käes. Mootriplokk koos karpaga. Puuduvad genekas-starter-kondi pump.
66-e mootor kõrval. Plaanis oli se 13-e mootor molekulideks võtta, kaaned, klapid, vänt lihvida. Uued saaled-kolvid-tihendid, tasakaalustada-kaaluda.
Ja siis mingi Hotrod liikuma ajada. 200 hobust latist võtta. Surveastmest-monopritsist-fordi kolbidest oleks oma 50 lisaks leidnud.
Aga ei raatsi seda 13-et ära lõhkuda. 66-l palju samu detaile, klaverid-klapid-kaaned, selleks se doonor kõrval.
Seni pole lihtsalt keegi sobivat pakkumist teinud.
Endal tänaseks entusiasm vaibunud, ka off-road. Tervis jupsib ja seda ma remontida ei oska, uuest keermest lihvimisest kaalumisest ei piisa.
Ja garaazi sai korjatud Wanderer W23 kere. Sellele aga 13-e mootor ei ole paslik paigaldadad.
üks 13-e mootor on minu käes. Mootriplokk koos karpaga. Puuduvad genekas-starter-kondi pump.
66-e mootor kõrval. Plaanis oli se 13-e mootor molekulideks võtta, kaaned, klapid, vänt lihvida. Uued saaled-kolvid-tihendid, tasakaalustada-kaaluda.
Ja siis mingi Hotrod liikuma ajada. 200 hobust latist võtta. Surveastmest-monopritsist-fordi kolbidest oleks oma 50 lisaks leidnud.
Aga ei raatsi seda 13-et ära lõhkuda. 66-l palju samu detaile, klaverid-klapid-kaaned, selleks se doonor kõrval.
Seni pole lihtsalt keegi sobivat pakkumist teinud.
Endal tänaseks entusiasm vaibunud, ka off-road. Tervis jupsib ja seda ma remontida ei oska, uuest keermest lihvimisest kaalumisest ei piisa.
Ja garaazi sai korjatud Wanderer W23 kere. Sellele aga 13-e mootor ei ole paslik paigaldadad.