22-10-2007, 16:00 PM
Mis auto?
Kui palju on isearetatud elektrit?
Ükski laekatuli või mõni muu varjatud tarbija tööle ei jää?
Üldiselt ei tohiks starteri rike aku tühjenemist põhjustada. Aga päris välistada seda muidugi ei saa... Kui mingil põhjusel näiteks hoide- ja tõmbemähised lekivad ning sealtkaudu vool lahkub.
Aga enamasti on põhjusekls mõni dielektriku veetud võimu või lisatulede juhe, mis kas ise või valede töövõtete tõttu vedamisel sunnib mõnd teist tarbijat voolu keresse laskma.
Kui auto on vanem, siis võib aku massi ja kere vahele ühendada ampermeetri ning kaitsmeid välja tõmmates süüdlast otsida. Kaasaegse elektriauto puhul seda meetodit rakendada ei soovita...
M;uidugi, ka aku võib kutupiilu olla, külmad ilmad ju ikkagi alanud...
Kui palju on isearetatud elektrit?
Ükski laekatuli või mõni muu varjatud tarbija tööle ei jää?
Üldiselt ei tohiks starteri rike aku tühjenemist põhjustada. Aga päris välistada seda muidugi ei saa... Kui mingil põhjusel näiteks hoide- ja tõmbemähised lekivad ning sealtkaudu vool lahkub.
Aga enamasti on põhjusekls mõni dielektriku veetud võimu või lisatulede juhe, mis kas ise või valede töövõtete tõttu vedamisel sunnib mõnd teist tarbijat voolu keresse laskma.
Kui auto on vanem, siis võib aku massi ja kere vahele ühendada ampermeetri ning kaitsmeid välja tõmmates süüdlast otsida. Kaasaegse elektriauto puhul seda meetodit rakendada ei soovita...
M;uidugi, ka aku võib kutupiilu olla, külmad ilmad ju ikkagi alanud...