29-10-2007, 18:05 PM
Ratas on õige ja ka väga varajasele M-72-le iseloomuliku kuuseoksa mustriga rehviga (ennustan nii mõnegi Pavlovi refleksi teket).
Korviga on aga veidi keerulisem. M-72 korv on üldjuhul istme taga oleva pagasiruumi lahtikäiva luugiga. Seda siin ei ole. Küll on korv lehtvedrustusega ja torsoonvedruga. Seega kaks varianti: kas vale korvikest või siis üleminekumudel K-750'le. Segadust lisab ka M-72/Urali stiilis porilaud, mille originaaltuleks on olnud nn "tilk". Kaks küljes olevat tuld on kellegi omalooming.
Asp
Korviga on aga veidi keerulisem. M-72 korv on üldjuhul istme taga oleva pagasiruumi lahtikäiva luugiga. Seda siin ei ole. Küll on korv lehtvedrustusega ja torsoonvedruga. Seega kaks varianti: kas vale korvikest või siis üleminekumudel K-750'le. Segadust lisab ka M-72/Urali stiilis porilaud, mille originaaltuleks on olnud nn "tilk". Kaks küljes olevat tuld on kellegi omalooming.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!