02-11-2007, 21:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2013, 03:43 AM ja muutjaks oli Mister X.)
Räägiks ka pisut sellel teemal, eks keegi nagunii täiendab.
Nõukogude veoautotööstuse värvigamma läks jah alles Kamazi tehase asutamisega Kaamas veidi kirevamaks - enne seda olid valdavad hallid ja sinakashallid toonid.
Zil: meenub, et olen näpuga katsunud mudelautosid ja näinud isegi vist vanu fotosid, kus osad isendid on punase kabiiniga (esiosa nagu ikka valge). Tehasetoodang või hilisem arendus?
Gaz: 53/52 olid vist enamuses kõik sinised (just heledam, taevakarva sinine), samas ka tumepruunid, rohelised (kas roheline võis olla tehasevärv - nii tume kui hele?), liivakarva kollane samuti arvatavalt üks originaaltoone. Kohanud ka täiesti oranzhi kabiiniga Gaze (ilmselt hilisem ülevärvimine), ent varasematel 60ndatel värviti mõned üksikud Gaz 52ed juba originaalina sellist huvitavat vanaroosat tooni.
Nõukogude veoautotööstuse värvigamma läks jah alles Kamazi tehase asutamisega Kaamas veidi kirevamaks - enne seda olid valdavad hallid ja sinakashallid toonid.
Zil: meenub, et olen näpuga katsunud mudelautosid ja näinud isegi vist vanu fotosid, kus osad isendid on punase kabiiniga (esiosa nagu ikka valge). Tehasetoodang või hilisem arendus?
Gaz: 53/52 olid vist enamuses kõik sinised (just heledam, taevakarva sinine), samas ka tumepruunid, rohelised (kas roheline võis olla tehasevärv - nii tume kui hele?), liivakarva kollane samuti arvatavalt üks originaaltoone. Kohanud ka täiesti oranzhi kabiiniga Gaze (ilmselt hilisem ülevärvimine), ent varasematel 60ndatel värviti mõned üksikud Gaz 52ed juba originaalina sellist huvitavat vanaroosat tooni.