03-11-2007, 14:13 PM
Sillad:
Esimene aretus Pobi omast.
Tagumine lehtvedrudel 69-lt.
Mootor on 20-lt, kast 69-lt
Raami esiots maha lõigatud ning pobi poolraam diagonaallappidega külge kleebitud, edasi siis sild.
Roolikarp ei ole Pobi oma.
Keegi on keretöid teostanud vääga ammusel ajal: põhjaplekid on kunagi asendatud omatehtutega ja nüüdseks needki rooste, akukast tagaistme alla jäsatud, jne.
Tänaseks päevaks:
Irduvad osad- esitiivad, ninaplekk, kapotid, uksed astmelaud kerelt-raamilt kruvitud-lõigatud ning soojas-kuivas ruumis oma aega ootamas. Raam sildadel koos kere ja külgekeevitatud tagatiibadega kuivas aga külmas laos. Mootori ja kastiga pole nagu midagi pihta hakata, teistele olemasolevatele kõrvale seisma.
Välisilme loomiseks otsin igasuguseid variante iluvõre komplekteerimiseks, oma oskamatusest jäin just Autounion embleemist ilma.
Otsin kontakti olemasolevate vrakkide asukohtade-omanikega, et kas või midagi leida.
Esimene aretus Pobi omast.
Tagumine lehtvedrudel 69-lt.
Mootor on 20-lt, kast 69-lt
Raami esiots maha lõigatud ning pobi poolraam diagonaallappidega külge kleebitud, edasi siis sild.
Roolikarp ei ole Pobi oma.
Keegi on keretöid teostanud vääga ammusel ajal: põhjaplekid on kunagi asendatud omatehtutega ja nüüdseks needki rooste, akukast tagaistme alla jäsatud, jne.
Tänaseks päevaks:
Irduvad osad- esitiivad, ninaplekk, kapotid, uksed astmelaud kerelt-raamilt kruvitud-lõigatud ning soojas-kuivas ruumis oma aega ootamas. Raam sildadel koos kere ja külgekeevitatud tagatiibadega kuivas aga külmas laos. Mootori ja kastiga pole nagu midagi pihta hakata, teistele olemasolevatele kõrvale seisma.
Välisilme loomiseks otsin igasuguseid variante iluvõre komplekteerimiseks, oma oskamatusest jäin just Autounion embleemist ilma.
Otsin kontakti olemasolevate vrakkide asukohtade-omanikega, et kas või midagi leida.