06-11-2007, 23:37 PM
Timm Kirjutas:PS: see siiski on kallur, leidsin isegi kallurite lehelt. Ka mark ei ole tavaline..
Vaata korralikult piltidele otsa: tavaline puust kast avatavate külgportedega - see ei saa kallur olla! Lisaks ei paista piltidelt mingeid kasti kallutamismehhanisme, mis oleksid auto külgvaatelt ju üliselgelt nähtavad/tuvastatavad. Võrdle näiteks seda pilti tüüpilise GAZ-93 külgvaatega...
Ka auto mark - УАЗ 451Д - ( Д nagu деревянный

Kui Sa mind ei usu, võiksid uskuda vähemalt UAZi fänne: vaata lehti http://www.avtocopy.ru/view_111884.html , http://www.uazbuka.ru/history.htm , http://tehno.claw.ru/shared/auto/prev2/014-1.jpg
Ühel lehel on selges vene keeles kirjutatud "Серийное производство грузовика с бортовой платформой УАЗ-451Д и фургона УАЗ-451..."
Mina olen nõukaajal muide UAZi tehases (sh vooluliini ääres) ja selle muuseumis isiklikult käinud - kui seal oleks olnud kajastust mingist kasvõi avalikust katseeksemplar-kallurist, siis ma mäletaksin seda kindlasti

Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel