14-11-2007, 16:00 PM
Ei käi küll konkreetse auto kohta, aga mõningad asjasse puutuvad kommentaarid.
Esiteks on müüja jutt üldjuhul selline, millesse tasub suhtuda sügava eelarvamusega. Seda nii auto hetkeseisu, läbisõidu kui ka tootmisarvu suhtes. Spidomeetrid on keritavad, autod värvitavad ja ajaloo kohta võimalik luuletada kokku ükskõik mida.
Nüüd Jaguari kohta: Kas Vanden Plas polnud mitte Ameerika turu jaoks mõeldud variant? Kui nii, siis eelda kägistatud ja hulga ebavajaliku kolaga mootorit (koledad stanged lisaks sellele).
Mul endal on olnud au kohata üht 12-silindrise mootoriga Euroopasse suunatud Jaguari eksemplari (sedaan). Tollel igatahes andis rooste endast selgelt märku. Jõuallikas on pakitud hoolikalt mootoriruumi, seega oli igasuguse hoolduse tegemine tõsine peavalu. Jaguarile omased pidevad pisiprobleemid lisaks sellele.
Kuigi jah, kui maanteel kulgemine oli mugav ning ka saavutatavad kiirused äärmiselt kõrged. Miinuseks aga kütusekulu. Pisike bensiinitehas koos puurtorniga ei tee paha.
Kiire otsing netis annab tõdemuse, et umbes sama raha eest on saadaval näiteks 43 000 km läbinud V12. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bbmokoqcbcjd
Seega: ma võtaks kätte ja üritaks uurida konkreetse masina tausta läbi siinse maaletooja. Võimalus on, et VIN-i kontroll ei too midagi, samas ei saa välistada, et Sulle antakse ka põhjalik väljatükk elulooga. Korraliku Jaguari klubi vist Eestis pole?
Seega, mõtlemisainet on. Uisapäisa tehingusse ma ei tormaks.
A.
Esiteks on müüja jutt üldjuhul selline, millesse tasub suhtuda sügava eelarvamusega. Seda nii auto hetkeseisu, läbisõidu kui ka tootmisarvu suhtes. Spidomeetrid on keritavad, autod värvitavad ja ajaloo kohta võimalik luuletada kokku ükskõik mida.
Nüüd Jaguari kohta: Kas Vanden Plas polnud mitte Ameerika turu jaoks mõeldud variant? Kui nii, siis eelda kägistatud ja hulga ebavajaliku kolaga mootorit (koledad stanged lisaks sellele).
Mul endal on olnud au kohata üht 12-silindrise mootoriga Euroopasse suunatud Jaguari eksemplari (sedaan). Tollel igatahes andis rooste endast selgelt märku. Jõuallikas on pakitud hoolikalt mootoriruumi, seega oli igasuguse hoolduse tegemine tõsine peavalu. Jaguarile omased pidevad pisiprobleemid lisaks sellele.
Kuigi jah, kui maanteel kulgemine oli mugav ning ka saavutatavad kiirused äärmiselt kõrged. Miinuseks aga kütusekulu. Pisike bensiinitehas koos puurtorniga ei tee paha.
Kiire otsing netis annab tõdemuse, et umbes sama raha eest on saadaval näiteks 43 000 km läbinud V12. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bbmokoqcbcjd
Seega: ma võtaks kätte ja üritaks uurida konkreetse masina tausta läbi siinse maaletooja. Võimalus on, et VIN-i kontroll ei too midagi, samas ei saa välistada, et Sulle antakse ka põhjalik väljatükk elulooga. Korraliku Jaguari klubi vist Eestis pole?
Seega, mõtlemisainet on. Uisapäisa tehingusse ma ei tormaks.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!