14-11-2007, 23:20 PM
dworkin Kirjutas:Ma nüüd ei hooma. Kas see esimene paneel käibki lihtsalt poltidega ette kinni või keevitatakse ta sinna tagasi? Kas tal mingit ülesannet kere tugevdamise kohapealt ei ole? Lihtsalt kapoti kinnitamiseks ta sinna pandud?Miks seda peaks keevitama!? Kas tõesti arvad, et poltliides on palju nõrgem kui originaal? Sama moodi võib küsida, kas Ford Transiti kere on siis palju nõrgem kunas esipaneel kinnitub originaalis sammuti poltidega.(Pealegi mõlemilt poolt ainult kahe poldiga , aga minul on kinnitatud kuue poldiga ja alla on paigaltatud 50x50 vinkel.)
Kaval plaan muidugi mootori eemaldamise kohapealt. Jääb mulje nagu pada käiks tihti maha, et sellised modifikatsioonid tehtud on.
http://uaz.planet.ee/Transit_album/slides/PIC16.html
Ausalt öeldes, sealt ma selle idee saingi. Ja pealegi kui garaazi kõrgus on ainult 2,2 meetrit siis sellise nurga all nagu mootori eemaldamiseks/paigaldamiseks koos käigukastiga kus kogu pikkus on 1,75 meetrit poleks see olnud lihtsalt teisiti võimalik.Ja pealegi tegin ma selle töö kõik üksinda ainult maha võtmisel kasutasin traktori abi. Ning üks põhjus veel on see, et traktori hüdraulika on küllalt äkiline, et kogu operatsiooni sujuvalt läbi viia ilma midagi ära lõhkumatta.