22-11-2007, 11:26 AM
Pliibensiini kadumise eel olid tõesti suured hirmujutud, et vene tehnika läheb nüüd kohe kalmistule. Sama jutt käis kümme ja rohkem aastat varem, kui tanklatesse ilmus 95 ja 98, et siksid ja mossed ei tohi seda märjukest juua, et klapid ja muu ei kesta...liiguvad nüüd need sigulid ja mosud ka praeguste eurobensiinidega.
Mul küll päris uuniktehnikat pole, kuid algselt 60-st pärinev mosse mootor töötab 95-98 bensiiniga paremini kui töötas 92-93-ga vanasti.
Kui süüde märkide järgi pandud, siis vaid 98 võimaldab sõita ilma klapiklõbinata ja ilma süüte väljalülimise järgse detonatsioonita.
Mis muidugi paistab, et tänapäevaste kütustega tuleks võtta kasutusele aste külmemad küünlad, sest originaalküünlad on sisuliselt valged...seega justkui liiga kuumad.
Mul küll päris uuniktehnikat pole, kuid algselt 60-st pärinev mosse mootor töötab 95-98 bensiiniga paremini kui töötas 92-93-ga vanasti.
Kui süüde märkide järgi pandud, siis vaid 98 võimaldab sõita ilma klapiklõbinata ja ilma süüte väljalülimise järgse detonatsioonita.
Mis muidugi paistab, et tänapäevaste kütustega tuleks võtta kasutusele aste külmemad küünlad, sest originaalküünlad on sisuliselt valged...seega justkui liiga kuumad.