22-11-2007, 15:44 PM
Hmmh... Kuna ise alles noor ja valdav osa (vana)autoehitamist veel alles ees, siis pani see teema ikka mõtlema küll.
Samas, ma leian siiski, et liiga steriilseks ei tohiks ka minna. Selge see, et kui on ees kogu auto ülevärvimine, siis tuleb end varustada vastavate kaitsevahenditega (kindad, korralik respiraator, soovitavalt maalriülikond või vähe paksem riietus jne), kuid kui näiteks pidureid remontides juhtub tilk DOT-4 käe peale kukkuma... No ehk ei tee see hullu midagi, kui kohe maha pühkida, kuigi on küll päris hull mürk (ise oma auto peal katsetatud, mismoodi see värvi kahjustab). Ja samamoodi lähen ma ilmselt endiselt õlikaussi kukkunud mutrivõtmele oma käega järele.
Ja muidugi, lisaks sellele ei ole ka sugugi väheoluline, mismoodi muidu oma elu elatakse, sest töötingimused pole ju teadupärast ainuke, mis inimeselooma elu pikkust ja kvaliteeti mõjutavad...
Samas, ma leian siiski, et liiga steriilseks ei tohiks ka minna. Selge see, et kui on ees kogu auto ülevärvimine, siis tuleb end varustada vastavate kaitsevahenditega (kindad, korralik respiraator, soovitavalt maalriülikond või vähe paksem riietus jne), kuid kui näiteks pidureid remontides juhtub tilk DOT-4 käe peale kukkuma... No ehk ei tee see hullu midagi, kui kohe maha pühkida, kuigi on küll päris hull mürk (ise oma auto peal katsetatud, mismoodi see värvi kahjustab). Ja samamoodi lähen ma ilmselt endiselt õlikaussi kukkunud mutrivõtmele oma käega järele.
Ja muidugi, lisaks sellele ei ole ka sugugi väheoluline, mismoodi muidu oma elu elatakse, sest töötingimused pole ju teadupärast ainuke, mis inimeselooma elu pikkust ja kvaliteeti mõjutavad...