23-11-2007, 14:24 PM
urulooki Kirjutas:St.et kui mootor käib teistpidi,siis "pööratakse" silda.
Midagi läks sul nüüd sassi. Need kaks asja (millest esimene kuulub destruktiivse,aga õnneks harva esineva nähtuse alla) pole omavahel seotud.
Kui üldse ulmevaldkonnana asja arutada, siis lihtsam oleks paigutada vahele reevers-kast, aga mitte pöörata silda. Egas veeretakistus jääb mõlemat pidi samaks. Pealegi sinu poolt mainitud tagasillal puuduvad roolivardad etc, ta on mõlemas liikumise suunas identse funktsioneerimisega.
Osadel tagaluuktõstuk-veomasinatel, on ka tagumine rattapaar pöörama pandud. Mitte küll sama laia nurgaga, kui esisild. Aitab muuta pika raamiga masina pöörderaadiust väiksemaks.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...