15-12-2007, 22:39 PM
Martti Kirjutas:[quote=IIIFFFAR]
Just, ka mina ei kavate neile ruumi teha, tehku oma möödasõite kuidas tahavad , küll nad lõpuks ikka ennast ära likvideerivad.
See ei ole hea mõte. Las inimene tapab end üksi, misjaoks talle kohe kaaslaseks hakata.
Sellel möödasõidu-värgil on kaks külge.
Esiteks, ei ole ilus liiklusvoolu takistada. (Isegi kui oma spidomeetri järgi kenasti 90 km/h sõidate, tähendab see sageli kiirust ca 84 km/h. Kalibreerige oma kiirusenäidik mõne GPS-seadme abil. Neid tänapäeval ikka saada on.).
Samas ei saa keegi teid sundida oma ohutut (enda jaoks) sõidukiirust kasvatama. Ja nii teie järele saba tekibki. Mis nüüd?
Ma tahaksin anda ihunuhtlust sellele, kes soovitab aeglasemal sõitjal teepeenrale tõmmata. Meie teede juures
1) tõuseb kõrvaletõmbaja rataste alt ¤¤¤ta- ja kivipilv, mis paremal juhul järelsõitja tuuleklaasist lahti saab,
2) täiesti aimamatu struktuuriga teepeenrale sõitmine võib eessõitja kergesti lausa kraavi viia.
Nii et? Vastus on väga lihtne. LE ütleb, et aeglase sõiduki juht peab enda taha kogunenud kolonnil võimaldama endast möödumist. Tõmmake hetkeks mõnda bussitaskusse.
Teine külg ilmneb möödasõitja poolt.
Meenutame kohe, et möödasõit pole kohustuslik manööver.
Kui aga selle ette võtate, siis viige see võimalikult ruttu läbi. (Ja ärge enne möödasõidule asumist eeldage, et möödasõidetav teile kuidagi appi asub). Kadunud Robert Lepikson võis räääkida mitmesuguse usaldusväärtusega asju, kuid väide "möödasõidul võib kiirust karistamatult kasvatada nii palju kui ohutuks möödumiseks vaja" ei vaja vist kommentaare.
Ja -- enne möödasõidule asumist jälgige eesolevat teed. Õigelt poolelt
