Mutri sain lõpuks lahti, mis pidi käis ei mäleta enam, kui vaja vaatan järele, Tallinnast sain ka 60mm padrunvõtme sellele, muidu lahti ei saanud. Infot mootori kohta otsisin selle pärast, et leida sobivaid väntvõlli laagreid. Leidnud sobivad laagrid maksis 1tk 2500-2700kr. Kuna väntvõllil kepsusilm võis ka ovaalne olla, pole ka vahendeid täpseks mõõtmiseks, lisaks katkisest laagrist tulnud rauapuru ka kepsu alumise laagri vahel. Mõtlesin, et kindlam on kogu värk välja vahetada.
Seega varuosad on lõpuks saabunud
Tellisin (mitte eestist) uue väntvõlli koos kolvi ja kõige laagritega (8k)
, filtreid, simmelringid, siduriketta, survelaagri, komplekti kõiki trosse, ka uued esiporilauad(tahtsin originaale saada lihtsalt), tagavara kolvirõngad, komplekti pidurikotse, ventiaatori mis päris ei sobi ja muud pudipadi.
Siit küsimus:
Miks on silindri ja silindripea vahelised tihendid erineva paksusega, neid on kolmes erinevas paksuses? Mida sellega reguleeritakse, surveastet?
Ma saan aru, et kütusepumpa reguleeritakse tihenditega, aga silindrikaane juures?
Tihendid on paksusega 0.2- 0.3- 0.5 mm.
Seega varuosad on lõpuks saabunud
Tellisin (mitte eestist) uue väntvõlli koos kolvi ja kõige laagritega (8k)
, filtreid, simmelringid, siduriketta, survelaagri, komplekti kõiki trosse, ka uued esiporilauad(tahtsin originaale saada lihtsalt), tagavara kolvirõngad, komplekti pidurikotse, ventiaatori mis päris ei sobi ja muud pudipadi.
Siit küsimus:
Miks on silindri ja silindripea vahelised tihendid erineva paksusega, neid on kolmes erinevas paksuses? Mida sellega reguleeritakse, surveastet?
Ma saan aru, et kütusepumpa reguleeritakse tihenditega, aga silindrikaane juures?
Tihendid on paksusega 0.2- 0.3- 0.5 mm.