27-12-2007, 12:30 PM
Üheksal juhul kümnest on tagaklaas autol kõige kallim ja esiklaas kõige odavam (kui mitte absoluutväärtuselt, siis vähemalt ruutsentimeetri hinna peale ümber arvutatult). Seega, kui uksi lahti ei saa, aga autosse sisse peab saama, siis tuleb puruks lüüa esiklaas (see on reeglina ka kõige kriimulisem).
Sellise valiku kasuks räägib veel teinegi nüanss - esiklaasid on kordades parema/kiirema kättesaadavusega kui mistahes muud auto klaasid. Esiklaas on paljudel juhtudel kohe saadaval (kasvõi B-osana), teisi klaase tuleb reeglina tellida ja nädalaid/kuid oodata.
Tagaklaasi hinna ajab sageli taevasse ka selle sisse ehitatud soojendussüsteem (küte), selsamal põhjusel on näiteks ka mõnel (elektrilise esiklaasi küttega) Fordi mudelil esiklaas märgatavalt kallim kui tavaline esiklaas.
Sellise valiku kasuks räägib veel teinegi nüanss - esiklaasid on kordades parema/kiirema kättesaadavusega kui mistahes muud auto klaasid. Esiklaas on paljudel juhtudel kohe saadaval (kasvõi B-osana), teisi klaase tuleb reeglina tellida ja nädalaid/kuid oodata.
Tagaklaasi hinna ajab sageli taevasse ka selle sisse ehitatud soojendussüsteem (küte), selsamal põhjusel on näiteks ka mõnel (elektrilise esiklaasi küttega) Fordi mudelil esiklaas märgatavalt kallim kui tavaline esiklaas.
