02-01-2008, 22:10 PM
Head uut aastat traktoristidele!
Lõpetame selle roolivõimendi remondi ära.
Oma jutus viitan ikka oma eelmise postitusega kaasas olevatel piltidel joonisele nr 65 .
Kui need kulunud mansetid võlli nr 15 keskel, kahe vindi vahel on ära vahetatud , võib asuda roolivõimendit kokku monteerima. Esmalt asetada oma kohale eesmise detaili nr 6 fikseerimise tift. Seejärel alustada võlli nr 15 paigaldamist roolivõimendisse. Tuleb jälgida, et detailis nr 6 asuv auk tabaks eelnevalt paigaldatud tifti. Võlli keerutades viia eesmine otsakaan, detail nr 2 , roolivõimendi korpuseni ja fikseerida alustuseks paari poldiga. Eelnevalt kindlasti kontrollida roolivõimendi jagaja klapi ja vedrude oma kohal olekut. Ettevaatust võlli nr 15 keerutamisega! Vales suunas keerates tõmbate detaili nr 6 teda fikseeriva tifti otsast ära ja eemale roolivõimendi kolvist , detail nr 9 . Selle tagasi paika panemiseks peab otsakaane korpuse küljest lahti võtma ja ja võlli nr 15 roolivõimendist niipalju välja võtma , et näeks detaili nr 6 tifti otsas ära fikseerida. Kui esimene ots paigas ja jagaja klapid oma kohal , paigaldame tifti nr 14 ja selle all oleva vedru. Jälgida , et juhuslikult ei keeruta võlli nr 15 vales suunas. Edasi paigaldage detail nr 17 võllile nr 15 . Selle õige asendi saab teada ainult katse-eksituse meetodil. Võllil nr 17 on nimelt kolme paraleelkeermrga vint. Kui detaili nr 17 keerutada vinti mööda kolvile nr 9 lähemale , peab tift nr 14 fikseerima detaili. Kui võlli nr 15 edasi-tagasi pöörates jääb lõtk liiga suureks või detail ei fikseerunud, peab muutma detaili asendit vindil ja uuesti proovima. Kui detail nr 17 on fikseeritud õiges asendis , ei ole enam ohtu, et midagi roolivõimendist juhuslikult välja kukub või õigest asendist ära nihkub. Asetage tagumine otsakaan nr 16 oma kohale , kinnitage kõik poldid, rooliratta ja roolivõimendi vaheline kardaan . Käivitage diisel ja asuge hindama töö tulemusi.
Kui T-40 on kasutuses iga päev, on mõistlik neid mansette vahetada vähemalt üks kord aastas.
Kui rooli keeramine ei muutunud kergemaks , on vea variante mitmeid. Viga võib olla kulunud hüdropumbas, roolivõimendi teistes kulunud mansettides, või kaitseklappide vales reguleeringus. Mõni roolivõimendi jääb jõuetuks ka pärast remont, aga rataste oma-algatusliku lõngutamise olete ära likvideerinud.
Lõpetame selle roolivõimendi remondi ära.
Oma jutus viitan ikka oma eelmise postitusega kaasas olevatel piltidel joonisele nr 65 .
Kui need kulunud mansetid võlli nr 15 keskel, kahe vindi vahel on ära vahetatud , võib asuda roolivõimendit kokku monteerima. Esmalt asetada oma kohale eesmise detaili nr 6 fikseerimise tift. Seejärel alustada võlli nr 15 paigaldamist roolivõimendisse. Tuleb jälgida, et detailis nr 6 asuv auk tabaks eelnevalt paigaldatud tifti. Võlli keerutades viia eesmine otsakaan, detail nr 2 , roolivõimendi korpuseni ja fikseerida alustuseks paari poldiga. Eelnevalt kindlasti kontrollida roolivõimendi jagaja klapi ja vedrude oma kohal olekut. Ettevaatust võlli nr 15 keerutamisega! Vales suunas keerates tõmbate detaili nr 6 teda fikseeriva tifti otsast ära ja eemale roolivõimendi kolvist , detail nr 9 . Selle tagasi paika panemiseks peab otsakaane korpuse küljest lahti võtma ja ja võlli nr 15 roolivõimendist niipalju välja võtma , et näeks detaili nr 6 tifti otsas ära fikseerida. Kui esimene ots paigas ja jagaja klapid oma kohal , paigaldame tifti nr 14 ja selle all oleva vedru. Jälgida , et juhuslikult ei keeruta võlli nr 15 vales suunas. Edasi paigaldage detail nr 17 võllile nr 15 . Selle õige asendi saab teada ainult katse-eksituse meetodil. Võllil nr 17 on nimelt kolme paraleelkeermrga vint. Kui detaili nr 17 keerutada vinti mööda kolvile nr 9 lähemale , peab tift nr 14 fikseerima detaili. Kui võlli nr 15 edasi-tagasi pöörates jääb lõtk liiga suureks või detail ei fikseerunud, peab muutma detaili asendit vindil ja uuesti proovima. Kui detail nr 17 on fikseeritud õiges asendis , ei ole enam ohtu, et midagi roolivõimendist juhuslikult välja kukub või õigest asendist ära nihkub. Asetage tagumine otsakaan nr 16 oma kohale , kinnitage kõik poldid, rooliratta ja roolivõimendi vaheline kardaan . Käivitage diisel ja asuge hindama töö tulemusi.
Kui T-40 on kasutuses iga päev, on mõistlik neid mansette vahetada vähemalt üks kord aastas.
Kui rooli keeramine ei muutunud kergemaks , on vea variante mitmeid. Viga võib olla kulunud hüdropumbas, roolivõimendi teistes kulunud mansettides, või kaitseklappide vales reguleeringus. Mõni roolivõimendi jääb jõuetuks ka pärast remont, aga rataste oma-algatusliku lõngutamise olete ära likvideerinud.