15-01-2008, 23:19 PM
Mina oma naiivsuses jääksin Riga-5 tootmise lõpu pakkujaks, kui eeldame, et kõik piltidel näha olevad detailid on samalt masinalt - küljes on Riga-5 esihark (ilma tulekinnitusteta, prillid T-kujuga), mis mõeldud all asuvale porilauale (puuduvad ülemise porilaua kinnituskõrvad), pedaaliketipinguti on 5'e oma ja selle raamiga Riga-5'ed on reaalselt kõige levinumad. Kuna mootorit või ketikaitset masinal küljes ei ole, siis täpsem tuvastus on võimatu.
"taga piduril mingi imelik vigur, mis hoiab piduri trummlit" on enamusel Riga-5 ja Riga-7 versioonidel, millel on suure alumiiniumsüdamiku ja klotspiduriga tagarattad. Kohe raami küljes olev klotse paigas hoidev kronstein lisandus alles riga-7 tootmise suhteliselt lõpus.
"taga piduril mingi imelik vigur, mis hoiab piduri trummlit" on enamusel Riga-5 ja Riga-7 versioonidel, millel on suure alumiiniumsüdamiku ja klotspiduriga tagarattad. Kohe raami küljes olev klotse paigas hoidev kronstein lisandus alles riga-7 tootmise suhteliselt lõpus.