M-1-A mootori poolitamine
#6

notsu Kirjutas:Kas kellelgi on kogemust mootori poolte lahtivõtmisega - kas seda on võimalik teha ilma tõmmitsate või muude spetsiaalsete riistadega, nii et mootorit pärast veel kasutada kõlbaks. Genekapoolne väntvõllilaager tuleks vist kõigepealt kätte saada?

Minul on valdav enamik mootoreid tulnud pooli kinni hoidvate kruvide eemaldamisel lahti puitvasara kergete löökide tulemusena ettevaatlikult. Kui see ei aita, siis ma ei soovita muud, kui teha paksust terasplaadist rakis, mis toetub otsaga vastu väntvõlli ja puurida sellesse sisse poolte kinnituskruvide kohalt augud. Kui siis läbi selle plaadi mootoripoolele pikki polte sisse keerata, siis suruvad need ettevaatlikult ja ühtlaselt, kuid samas piisavalt tugevalt väntvõlli(laagri) mootoripoole seest välja...

Olen kunagi ühe VÄGA kokkuroostetanud DKW mootori poolte avamisel seda võtet kasutanud, ülejäänud mootorid olen ilma saanud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M-1-A mootori poolitamine - Autor: notsu - 13-01-2008, 23:19 PM
RE: M-1-A mootori poolitamine - Autor: mesamees - 13-01-2008, 23:36 PM
RE: M-1-A mootori poolitamine - Autor: notsu - 13-01-2008, 23:49 PM
RE: M-1-A mootori poolitamine - Autor: Aspelund - 14-01-2008, 10:37 AM
RE: M-1-A mootori poolitamine - Autor: notsu - 16-01-2008, 14:05 PM
RE: M-1-A mootori poolitamine - Autor: valdo - 16-01-2008, 14:21 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne