19-01-2008, 13:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2008, 13:21 PM ja muutjaks oli künnimees.)
See ora on autostopi jaoks. Kui plaat saab läbi, jõuab käpp plaadi keskossa ja plaaditaldriku all paiknev hoob (pöördub koos käpaga)
vabastab vedrumehhanismi. Viimane lülitab omakorda mootori välja ning parematel aparaatidel tõstab ka käpa üles. Sageli on nimetatud hoob käpa suhtes vales asendis või lahti.
Kas plaaditaldriku võlli ots on kumer? Täpselt ei mäleta, kuid mõnedel masinatel toetus võlli ots kuulile, ehk on see kadunud?
P.S Kus sellel plaadimängijal rihm käis? Peaks olema 3 astmega rullik, mis saab pöördemomendi mootori võllilt ja kannab üle kummist vahekettale ja see omakorda plaaditaldriku siseküljele.
vabastab vedrumehhanismi. Viimane lülitab omakorda mootori välja ning parematel aparaatidel tõstab ka käpa üles. Sageli on nimetatud hoob käpa suhtes vales asendis või lahti.
Kas plaaditaldriku võlli ots on kumer? Täpselt ei mäleta, kuid mõnedel masinatel toetus võlli ots kuulile, ehk on see kadunud?
P.S Kus sellel plaadimängijal rihm käis? Peaks olema 3 astmega rullik, mis saab pöördemomendi mootori võllilt ja kannab üle kummist vahekettale ja see omakorda plaaditaldriku siseküljele.