21-01-2008, 01:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2008, 12:33 PM ja muutjaks oli Ranno.)
Suusarajameistrid kasutavad siiani buraani töösaanina.Tuleb vaid mitmekesi peal istuda kui veetakse lohistit , siis läheb igast mäest üles. Ka on eelis selles et buraan tallab palju laiema raja lund kinni. Kui osata ja julgeda buraniga korralikult sõita siis on sõidumõnu küll. Saab nii külje ette kui ka taga lume lainetama. Kallutada tuleb osata sest mõnes tingimeustes muidu ei saa. Oli aasta kus oli lumepaksus üle meetri , siis sai ainult nii keerata kui ronisid kahe jalaga ühele poole istet ja täiest jõust kallutasid. Tagurpiidi selle pilliga ei õnnestu sõita sest siis tõmbab suusa tagurpiid maasse ja püsti. Juhil peab endal olema niipalju jõudu et kändudevahelt masin välja sikutada. Samuti peab olema alati varu variaatoririhm kaasas sest ilma selleta ei ole metsas midagi teha. Isegi auto ei jõua lumisel teel teda ära vedada, lintide pöörlemise takistus on liiga suur.
Kord sattusin vaatama kuidas üks mehike , mootor seljas õhku tõusis. Kangesti meenutas see mootor tal seljas buraani mootorit.
Kord sattusin vaatama kuidas üks mehike , mootor seljas õhku tõusis. Kangesti meenutas see mootor tal seljas buraani mootorit.