22-01-2008, 11:28 AM
Kohati on siin tõesti aiast ja aiaaugust rääkimine...
Siiski näib Jesperi variant formuleeritud õigemini, sest jäikus auto kontekstis on just see kuivõrd kergesti ja palju (pikalt) vedru koos kerega liigub-deformeerub...
Mida pikemad ja suurema keerdude läbimõõdu ning arvuga vedrud, seda pehmem vedrustus. Kui suruda kokku see hüpoteetiline 3 meetrine vedru ja panna autole alla, siis käituks ta ikka väga pehme vedrustusena. Vaevalt, et sellise autoga eriti sõita saaks, õõtsuks nagu laev...
Siiski näib Jesperi variant formuleeritud õigemini, sest jäikus auto kontekstis on just see kuivõrd kergesti ja palju (pikalt) vedru koos kerega liigub-deformeerub...
Mida pikemad ja suurema keerdude läbimõõdu ning arvuga vedrud, seda pehmem vedrustus. Kui suruda kokku see hüpoteetiline 3 meetrine vedru ja panna autole alla, siis käituks ta ikka väga pehme vedrustusena. Vaevalt, et sellise autoga eriti sõita saaks, õõtsuks nagu laev...