keerdvedrude jäikus
#8

Kohati on siin tõesti aiast ja aiaaugust rääkimine...
Siiski näib Jesperi variant formuleeritud õigemini, sest jäikus auto kontekstis on just see kuivõrd kergesti ja palju (pikalt) vedru koos kerega liigub-deformeerub...
Mida pikemad ja suurema keerdude läbimõõdu ning arvuga vedrud, seda pehmem vedrustus. Kui suruda kokku see hüpoteetiline 3 meetrine vedru ja panna autole alla, siis käituks ta ikka väga pehme vedrustusena. Vaevalt, et sellise autoga eriti sõita saaks, õõtsuks nagu laev...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
keerdvedrude jäikus - Autor: Nobody - 21-01-2008, 01:52 AM
RE: keerdvedrude jäikus - Autor: Nobody - 22-01-2008, 02:06 AM
RE: keerdvedrude jäikus - Autor: Jesper - 22-01-2008, 02:18 AM
RE: keerdvedrude jäikus - Autor: Nobody - 22-01-2008, 02:23 AM
RE: keerdvedrude jäikus - Autor: Jesper - 22-01-2008, 15:24 PM
RE: keerdvedrude jäikus - Autor: via - 22-01-2008, 11:28 AM
RE: Audi Coupe 1984 - Autor: pppp - 21-01-2008, 13:25 PM
RE: Audi Coupe 1984 - Autor: 41Degree - 21-01-2008, 15:01 PM
RE: Audi Coupe 1984 - Autor: Jesper - 21-01-2008, 15:09 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne