22-01-2008, 17:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2008, 17:34 PM ja muutjaks oli 41Degree.)
Diagnoosimisel oleks abiks ka see, kui saaks teada järgnevad asjad:
1) kui rooli pöörata kiirelt või aeglaselt - kas on vahet? Proovi mõnes parklas väikese hoo pealt
2) kas need "jõnksud" ehk raskemad kohad on kogu aeg sama asendi juures?
Iseenesest roolivõimu puudumine (rihm läheb libisema) ei peaks takistama veel rooli otseks minemist, kui see pärast pööret lahti lasta. Kui sa avastad, et kiirel ja aeglasel rooli väntamisel vahet pole ja need raskemad kohad on kogu aeg sama koha peal, siis võib kahtlustada, et pelgalt rihma libisemisega tegu ei ole.
EDIT: seni, kuni teisi teemasid lugesin, jõudis ishijupp ette.
1) kui rooli pöörata kiirelt või aeglaselt - kas on vahet? Proovi mõnes parklas väikese hoo pealt

2) kas need "jõnksud" ehk raskemad kohad on kogu aeg sama asendi juures?
Iseenesest roolivõimu puudumine (rihm läheb libisema) ei peaks takistama veel rooli otseks minemist, kui see pärast pööret lahti lasta. Kui sa avastad, et kiirel ja aeglasel rooli väntamisel vahet pole ja need raskemad kohad on kogu aeg sama koha peal, siis võib kahtlustada, et pelgalt rihma libisemisega tegu ei ole.
EDIT: seni, kuni teisi teemasid lugesin, jõudis ishijupp ette.