25-01-2008, 17:36 PM
Minu meelest on ilu/väärtus vaataja silmades.
Minu jaoks nt on üht mädanevat/lagunevat/vedelevat Ferrarit või Lamboghinit palju kergem vaadata, kui mõnda sama haruldast või haruldasematki kodumaist toodangut. Samas - need viimased on tegelikult juba JÄÄDAVALT kadunud erinevalt vanadest superautodest. Küsiks sellega seoses:
- Kus on Tartu tehase TA-1A buss või vrakk huvilistele vaadata?
- Kus ma saan käega katsuda Tartus ehitatud puitsõrestikuga GZA-651 kasvõi vraki või jäänustena?
- Kus ma saan näpuga katsuda 1930ndatel Viljandis, von Ungern-Sternbergi tehases valmistatud kerega bussi?
Minu jaoks nt on üht mädanevat/lagunevat/vedelevat Ferrarit või Lamboghinit palju kergem vaadata, kui mõnda sama haruldast või haruldasematki kodumaist toodangut. Samas - need viimased on tegelikult juba JÄÄDAVALT kadunud erinevalt vanadest superautodest. Küsiks sellega seoses:
- Kus on Tartu tehase TA-1A buss või vrakk huvilistele vaadata?
- Kus ma saan käega katsuda Tartus ehitatud puitsõrestikuga GZA-651 kasvõi vraki või jäänustena?
- Kus ma saan näpuga katsuda 1930ndatel Viljandis, von Ungern-Sternbergi tehases valmistatud kerega bussi?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.