27-01-2008, 19:16 PM
dworkin Kirjutas:Mootor on hetkel kahtlane. Passis on igaljuhul 3,0 ja 110 kw. Pilt muidu mootorist:
http://mark.planet.ee/Lauri/Senator/moot...m_02.JPG?2
senatorman.de kirjutab jah, et 110 kw moto on 3,0 s
Mootor on enamvähem sama julla, mis minulgi. Pisikesed erinevused, mis mindki ausaltöeldes huvitavad.
Esimese asjana pakub huvi, et miks on selline huvitav lahendus tühikäigu regulaatorile, mis jookseb throttlebodyst taha, käib korraks kollektoris ja siis läheb edasi? Läheks nagu läbi tulemüüri salongi?
Teine huvitav vidin throttlebody küljes on see kollane voolik, mis läheb vasakule pildist välja. Minul jookseb sinna karterituulutus klapikambrikaanest. Mis vidin/voolik see olla võiks? Külmkäivituspihusti? Mingi andur?
Ja see huvitav lahendus, et karteri tuulutus läheb ploki kõrvalt kuhugi alla? Me siin pool kuvarit pakume, et ehk võib olla asi seotud sellega, et mootor on üsna sõelaks sõidetud.
Selle vidina kohta ei oska niiviisi midagi öelda, sest pildilt ei saa aru. Juhtmekimp, mis sinna jookseb tundub olema vist ajusse jooksev. Ehk väiksemasse? Ei tea öelda.
Endal parajasti kollektori viimistlus ja kokkumontaaþ käsil, aga mitte küll Senatori enda jaoks. Seetõttu ei oska senatori enese küsimuste kohta väga häid vastuseid anda. Ryblik1 on selle koha pealt vähe asjalikum.
Andres.