02-02-2008, 13:02 PM
Eesmised tehasepaigaldatud või hästi reguleeritud aftermarket udukad ei häiri. Kui on istumise all auto, millel need on olemas, kasutan pimedas maanteesõidul peaaegu alati. Parimad olid Astra omad, need toimisid suisa nurgatuledena. Eesmised tuled selleks ongi, et mistahes piiratud nähtavuse korral, mida on ka pimedus, teed valgustada ja sõitu ohutumaks teha. Võlusõna on õige reguleeritus ja õige tugevusega pirn! Lisaks on täiesti õigustatud ja seaduslik udutulede kasutamine ka sulapäikeses keset ilusat suve!!!
Mõisted LE'st: Halva nähtavuse all mõistetakse ilmast või muudest nähtustest (udu, vihm, lumesadu, tuisk, hämarus, suits, tolm, vee- ja poripritsmed, vastupäike) tingitud ajutist olukorda, kui vaadeldava objekti nähtavus on taustast eristamatu alla 300 m.
Pimeda aja all mõistetakse ajavahemikku ehast koiduni, kui loodusliku valguse vähesuse tõttu on nähtavus alla 300 m.
Tagumist udutuld tuleb kasutada jah sis, kui auto taga kas tuiskab vett või lund või kui on tihe udu. Minu arust peaks paljudel autodel tagumine udukas toimima nii, et lähituledega see üldse ei saa põleda, vaid kaugtuledega. Ei mäleta, kellel kõigil selline süsteem oli, Opelil kindlasti. Linnas tagumiste udukatega sõitjad aga ajavad suisa marru. Saa siis aru, kas ta pidurdab või mis ta teeb, lisaks vastik pimestamine.
Mis aga puudutab tankipilusid ja umbaporiseid klaase: mina olen seda meelt, et Politsei võik IGALE sellisele ühe kena rahatrahvi kirjutada. Ma julgen väita, et oma 18 aasta kogemuse põhjal pole mul kunagi sattunud sellist situatsiooni, kus ma ei leiaks seda 1 minutit harja-kaabitsaga tegutseda. Ja mul on olnud tollinduse ajal kogu aeg sigakiire, auto seisnud möllava merega kaipealsel, lumetuiskudes etc aga kurat, selle aja OMA ohutuse ja mugavuse nimel leian ma alati! Ma jään pigem kuhugi hiljaks aga ennast ja teisi tapma ka ei hakka.
Mõisted LE'st: Halva nähtavuse all mõistetakse ilmast või muudest nähtustest (udu, vihm, lumesadu, tuisk, hämarus, suits, tolm, vee- ja poripritsmed, vastupäike) tingitud ajutist olukorda, kui vaadeldava objekti nähtavus on taustast eristamatu alla 300 m.
Pimeda aja all mõistetakse ajavahemikku ehast koiduni, kui loodusliku valguse vähesuse tõttu on nähtavus alla 300 m.
Tagumist udutuld tuleb kasutada jah sis, kui auto taga kas tuiskab vett või lund või kui on tihe udu. Minu arust peaks paljudel autodel tagumine udukas toimima nii, et lähituledega see üldse ei saa põleda, vaid kaugtuledega. Ei mäleta, kellel kõigil selline süsteem oli, Opelil kindlasti. Linnas tagumiste udukatega sõitjad aga ajavad suisa marru. Saa siis aru, kas ta pidurdab või mis ta teeb, lisaks vastik pimestamine.
Mis aga puudutab tankipilusid ja umbaporiseid klaase: mina olen seda meelt, et Politsei võik IGALE sellisele ühe kena rahatrahvi kirjutada. Ma julgen väita, et oma 18 aasta kogemuse põhjal pole mul kunagi sattunud sellist situatsiooni, kus ma ei leiaks seda 1 minutit harja-kaabitsaga tegutseda. Ja mul on olnud tollinduse ajal kogu aeg sigakiire, auto seisnud möllava merega kaipealsel, lumetuiskudes etc aga kurat, selle aja OMA ohutuse ja mugavuse nimel leian ma alati! Ma jään pigem kuhugi hiljaks aga ennast ja teisi tapma ka ei hakka.