04-02-2008, 21:41 PM
korba28 Kirjutas:Kuna siin ja mujal targematega ja vanematega konsulteerides välja tuli, on plokisoojendi spiraali kõige suuremaks miinuseks (foorumiski räägitud) õli suitsemine kui kauemaks sisse jääb seega jätsin selle variandi ära (oleks saanud taimeri vahele panna aga see mõte eriti ei meeldinud). Sai tuttava käest ostetud 0,75kw. 12v. diisel küttel toimiv kabiini soojendi ja panin selle peale. Asub endise õlisoojendi asemel ainult auk tuli peale lõigata kust soojendatud õhk kabiini sisse puhub (sinna on plaanis veel õhusuunaja asetada), samuti tuli suitsu toru jaoks kabiiniesiseina auk lõigata, kanister 5l. asub akuruumis, algul oli plaanis teha väljavõte paagist aga läksin lihtsama vastupanu teed. Suitsu toru ehk summuti viisin õlivanni juurde soojendab õli. Kuna vana starter andis otsad tuleb uus osta ja eelneva õli asemal hakkan talvel kasutama vedelamat õli, sellega peaks talvised käivitus probleemid lahendatud olema.
Ja tahad panna lääne öli sisse ma küll ei soovita seda teha omad kurvad kogemused.Osta parem peale uus tsehhi reduktoriga starter ja käivitub vabalt -25ga.maksab poes 2000tonni piires.on väha kiirete pööretega ja on trakale nagu väike abi mootor.osta see starter ja mured lahentatud.Nimi oli vist starteril Magneton