05-02-2008, 19:18 PM
Ei hakka ma praegu mingit mootori remonti tegema. Õlipumba ladusin ka külge tagasi. Lõpptulemusena võib mure olla ka vigases anduris. Seline naljakas juhus, et Forss ütles mootori õlikoguseks 5,5 liitrit. Kallasin koos filtri täitmisega 5 liitrit õli sisse ja õlivarda järgi on õli täitsa parajalt. Pärast sekundilist käimist (kui surve taha võttis) oli õli tase täpselt kahe kriipsu vahel. Seisnud külmal mootoril oli gramm alla maksimumi kriipsu. Ei tia kas varras ka vale?
Siin vahepeal selgus, et ära oli vahetatud esimese pihusti ja tühikäigu regulaatori pistik. Sellest siis ka nähtavasti vaevaline külmkäivitus? Vahetasin pistikud ära, käivitasin, tõepoolest auto läks lihtsamalt käima. Aga siis selgus see, et mootor puterdas, 1 pütt ei võtnud end taha. Arvatavasti esimene? Sumbutist tuli väga räige tossupilv. Vihastasin ja jätsin auto rahule, seega ei jõudnudki veenduda kas puterdas esimene silinder. No aga arvatavasti...
Siin vahepeal selgus, et ära oli vahetatud esimese pihusti ja tühikäigu regulaatori pistik. Sellest siis ka nähtavasti vaevaline külmkäivitus? Vahetasin pistikud ära, käivitasin, tõepoolest auto läks lihtsamalt käima. Aga siis selgus see, et mootor puterdas, 1 pütt ei võtnud end taha. Arvatavasti esimene? Sumbutist tuli väga räige tossupilv. Vihastasin ja jätsin auto rahule, seega ei jõudnudki veenduda kas puterdas esimene silinder. No aga arvatavasti...
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!