11-02-2008, 01:10 AM
Skife oli kahte sorti. Veovariant ja telgiga.
Veovariant oli kaetud kunstnahkse kattega ja äärtes olid koormakinnitusaasad.
Telgiga variandil oli peal kõva kaan, mis lahti tehes muutus magamisvoodiks. Kaane avades tõusis telk välja. Tuli tõsta ainult seest ribistik üles ja võis sisse kolida. Magamiskoha sai valmis umbes 5min peale seismajäämist. Rohkem võttis aega veranda ette panemine. Siis oli päris suvila valmis. Osadel telgiga kärudel oli lisavarustusena kaasas ka kokkupandav köök. Kõigil kaasas ka madratsid ja kokkupandav laud koos 4 tooliga. Sees oli magamiskohti 3. Kolm mahtusid ka diivanile istuma. Oli ka kaks taburetti (rattakoopa pealsed).
Vene aja kohta oli tegu väga hea asjaga. Olen palju reisinud sellise käruga.
Kuna vene ajal oldi rõõmus selle üle, mis kätte saadi, siis kasutati paljusid telgiga kärusid veovariandina. Tänu sellele on kindlasti leida täiesti uusi Skifi telke (meie ostusoovile vastas kolm inimest).
Skifi mittesaamisel oleks teinud omale tavalisest veokärust ise mingi taolise asja valmis. Kauase ootamise/otsimise põhjus oli aga sõidukiirus. Skif oli vene ajal ainuke käru, millega võis sõita 90km/h. Teistel (zubrjonok, Maz, ...) oli kiirus piiratud.
Kui midagi detailselt huvitab, küsi.
Veovariant oli kaetud kunstnahkse kattega ja äärtes olid koormakinnitusaasad.
Telgiga variandil oli peal kõva kaan, mis lahti tehes muutus magamisvoodiks. Kaane avades tõusis telk välja. Tuli tõsta ainult seest ribistik üles ja võis sisse kolida. Magamiskoha sai valmis umbes 5min peale seismajäämist. Rohkem võttis aega veranda ette panemine. Siis oli päris suvila valmis. Osadel telgiga kärudel oli lisavarustusena kaasas ka kokkupandav köök. Kõigil kaasas ka madratsid ja kokkupandav laud koos 4 tooliga. Sees oli magamiskohti 3. Kolm mahtusid ka diivanile istuma. Oli ka kaks taburetti (rattakoopa pealsed).
Vene aja kohta oli tegu väga hea asjaga. Olen palju reisinud sellise käruga.
Kuna vene ajal oldi rõõmus selle üle, mis kätte saadi, siis kasutati paljusid telgiga kärusid veovariandina. Tänu sellele on kindlasti leida täiesti uusi Skifi telke (meie ostusoovile vastas kolm inimest).
Skifi mittesaamisel oleks teinud omale tavalisest veokärust ise mingi taolise asja valmis. Kauase ootamise/otsimise põhjus oli aga sõidukiirus. Skif oli vene ajal ainuke käru, millega võis sõita 90km/h. Teistel (zubrjonok, Maz, ...) oli kiirus piiratud.
Kui midagi detailselt huvitab, küsi.