11-02-2008, 15:40 PM
pppp Kirjutas:Kuni 70 km/h kannatas ilusti, üle selle hakkas igasugu trikke tegema juba oma pisikeste rollerirehvide peal.
Olen sellise käruga oma 30 000km läbi vuranud ja selliseid ilminguid küll ei olnud. Väga hästi püsis taga ka suurematel kiirustel. Tänu kõvakaanele oli tuuletakistus pea olematu. Sellepärast sõites eriti ei tundnudki käru taga olevat. Rollerirattad teenisid truult, vaatamata käru ülekoormusele. Diisli peal on tal tehasest kohe tagavararatas ka olemas. Ükskord õnnestus üks kumm ära lõhkuda ka. Ennem aru ei saanud, kui järelsõitev masin tuledega märku andis. Siis polnud selle kummiga enam teha midagi. Tagavara läks alla ja järgmisest ettejuhtuvast autopoest sai uus kumm osteteud (õnneks rolleri kummide puudust sel ajal polnud).
Ilmselt olid selle sugulase kärul amortikad (mootorratta Dnepr omad)läbi. Nüüd, kui poeg Skifiga sõidab, ilmnes ühe amordi rike. Aukudest läbi sõites olid kuulda amordi väljasirutuse laksud. Niipalju sõitnud pole, et näha teelpüsivust.
Muide, kes ei tea, siis Skifil on kandevkere ja sõltumatu (reguleeritav) vedrustus.