12-02-2008, 13:37 PM
Natuke 66-est.
Ära hakka sinna mingit imet peale aretama. Russi disla üle 70ne ei lähe ja lärm on kohutav Otsi parem üks originaalne V8 ja tee see korda . Väga hea moto kui korras on. + ilus hääl.
Differ paugub jah asfaldil keerates : see annab märku , et diffrilukk töötab edukalt . Otsesõites ei tohi paukuda , ega koliseda.
Lukk on töötab hõõrdumisele . Ühel poolel on augud , teisel poolel on nukad . Vedru surub nukki vastu teist ketast millel on süvendid .
Kurvi hakka nukkadega ketas üle viskama .
Kui lukk korras , siis peab ülestõstetud ratas paigal püsima.
Andres
Ära hakka sinna mingit imet peale aretama. Russi disla üle 70ne ei lähe ja lärm on kohutav Otsi parem üks originaalne V8 ja tee see korda . Väga hea moto kui korras on. + ilus hääl.
Differ paugub jah asfaldil keerates : see annab märku , et diffrilukk töötab edukalt . Otsesõites ei tohi paukuda , ega koliseda.
Lukk on töötab hõõrdumisele . Ühel poolel on augud , teisel poolel on nukad . Vedru surub nukki vastu teist ketast millel on süvendid .
Kurvi hakka nukkadega ketas üle viskama .
Kui lukk korras , siis peab ülestõstetud ratas paigal püsima.
Andres