15-02-2008, 21:20 PM
Me orienteerusime võõras linnas viimati Garmini (vist on 350) järele. Ega muud hullu polegi, kui, et seesamunegi kirutud aku kestvus. 3-4 tundi, siis jahe. Kui vidinaid ja heledusi kokku käänata ja ainult vajaduse järele kasutada, peaks saama täispäeva kah. Taskus mitte palju suurem kui mobla.
Kokkuvõtteks võib siis vast möönda, et ideaalne oleks segu käsi gps-st ja navist, ilmastikukindel ja "kõigesööja", ehk oskaks ka muid formaate peale enda omade lugeda. olemasolevad PDA mõõdus asjad sinna vist ei kvalifitseeru ja navid aga tunduvad arenema teises suunas, pigem pakuvad (liikuvaid) pilte (kelle?)silmadele ja muusikat jm kasutut tilulilu. Kestvus ja ilmastikukindlus kipuvad kah pigem allapoole minema.
ps. praktikas proovitud, kutseline juht kes sõidab euroopas võõraid teid, mistahes abilisega, sõidab liigseid kilomeetreid alla 5% kogumahust, needki pigem liiklusest ja omavajadusest sõltuvad. Teisel juhil, kes omast tarkusest teekonda koostas, lähenes see number 20% peale. Ajakadu tundus suuremgi olema.
Kokkuvõtteks võib siis vast möönda, et ideaalne oleks segu käsi gps-st ja navist, ilmastikukindel ja "kõigesööja", ehk oskaks ka muid formaate peale enda omade lugeda. olemasolevad PDA mõõdus asjad sinna vist ei kvalifitseeru ja navid aga tunduvad arenema teises suunas, pigem pakuvad (liikuvaid) pilte (kelle?)silmadele ja muusikat jm kasutut tilulilu. Kestvus ja ilmastikukindlus kipuvad kah pigem allapoole minema.
ps. praktikas proovitud, kutseline juht kes sõidab euroopas võõraid teid, mistahes abilisega, sõidab liigseid kilomeetreid alla 5% kogumahust, needki pigem liiklusest ja omavajadusest sõltuvad. Teisel juhil, kes omast tarkusest teekonda koostas, lähenes see number 20% peale. Ajakadu tundus suuremgi olema.